Sprawdź się przez 3. PZU Cracovia Półmaratonem Królewskim!

Trenuj do Triady z nami!

B3K za nami. To był dobry start i… trening!

Pamiętajcie, że „wisienką na naszym torcie” jest 3. PZU Półmaraton Królewski.

To podsumowanie naszej Triady.

To start docelowy.

Dla zawodowca takimi zawodami są Igrzyska Olimpijskie. Niech nasza krakowska połówka będzie naszą amatorską  „Jesienną Olimpiadą”.

Warto ten start potraktować wyjątkowo: bo miejsce, trasa i termin są wyśmienite, by osiągać sukcesy!

Macie być do tego biegu przygotowani.

Pewnie wykonaliście fantastyczne i rzetelne treningi. Pewnie  jesteście w formie. Musicie mieć jednak 100% pewności , że taktyka na ten trudny bieg będzie optymalna.

Trzeba wykonać test i sprawdzić założenia przed połówką!

Sobota, 8.10.2016  – stadion AWF, Test Coopera

Tylko 12 minut i możecie określić swoje HR max /maksymalne tętno /. To bardzo pomocny wskaźnik w planowaniu każdego startu.  Dystans jaki przebiegniecie w czasie Testu Coopera pozwoli Wam, z dużym prawdopodobieństwem, określić tzw. „średnie tempo”.  Tempo z jakim jesteście w stanie przebiec półmaraton. Musicie tylko wykazać odrobinę silnej woli i ten sprawdzian przebiec na tzw. maksa.

Warto dodatkowo wyposażyć się w tzw. monitor pracy serca, tzw. „sport tester”. Dane z monitora pomogą doświadczonemu trenerowi doradzić Wam w kwestiach dobrania tempa i tętna z jakim powinniście przebiec ten dystans.

Dystans  jaki przebiegniecie – oraz tętno maksymalne – to dane które, z dużym prawdopodobieństwem, warunkują  tempo, z jakim powinniście  spróbować przebiec pierwsze15 km w czasie krakowskiej połówki. Źle dobrana początkowa prędkość to: albo kłopoty w drugiej części dystansu albo za duża starta, by to nadgonić. Zalecamy dopiero  po 15 km,  „będzie dobrze” – powalczyć o więcej. Ostanie 6 km biegniemy z maksymalnym zaangażowaniem.  Bo to jest sport!

A w niedzielę, 9.10.2016  – w parku AWF pod Tauron Areną – na Biegu Śniadaniowym – możecie sprawdzić założenia.

Na pętli możecie praktycznie testować teorię z Testu Coopera.  Po wspólnej rozgrzewce, proponujemy przebiec z założonym tempem 2 x 4 km.

Jeśli założone tempo nie sprawi Wam większych problemów – to  za tydzień możecie przez pierwsze 15 km biegu biec z taką prędkością. Ten trening to szansa, by zweryfikować założenia z testu.

To będzie wyjątkowy weekend. Treningowy – i bardzo praktyczny.

Będą trenerzy, będą tabele, będą rozmowy o taktyce , praktyce i teorii treningu.

I to wszytko za darmo!

Do zobaczenia na sobotnim Teście Coopera i na praktycznym Biegu Śniadaniowym w niedzielę, o 9.00 pod Tauron Areną. 

Oczywiście zapraszamy też tych, którzy nie mają półmaratonowych ambicji. Mamy ofertę dla wszystkich: początkujących, dzieci, dla kobiet i dla zaawansowanych biegaczy-amatorów. W Teście Coopera będą serie dla dzieci, a na śniadaniu trenerzy dla grup początkujących i również dla dzieci.

Ten weekend poświęćcie treningowi. A rodziny niech się bawią. To ma sens!

Zapraszamy,

Trenerzy AZS AWF Kraków Masters

*Przykładowa tabelka do wyznaczenia tempa na półmaraton – na bazie wyniku z Testu Coopera:

Cooper tabela

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola oznaczone * są wymagane

facebook
child
instagram